Hoho =)

Hoho, vart ingen uppdatering igår, sorri sorri. :/ Jaja, inget kul tror jag hände iaf.. Jag tog mig lov. ;D Vann över Saara i stress ett antal gånger! ;) sen fick jag dba s skiva, lilla najs! dunkade den som  nå as hela vägen till Kramfors, och sen hem igen. ;) Haha just ja, vi åkte till Kramfors och dollar efter hela lilla familjen slutat. ;p jag hittade ingenting dick, förutom godis och tjocksockar. ;D

Idag ska jag iväg på stan nu snart och köpa julklappar. ^^, sen ska jag iväg till stallet och rida lite. ^^,

Puss puss

Haha just ja, såg att lillacamen funkade igår, naajs. ;D och här är jag och Anna panna efter lilla tävlingen på julavslutningen. ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0