Äntligen!

Efter veckor av plågsamt samvete så är mitt jävla arbete till turismen klart! Känns så himla bra, blev dock jävligt kort, men men, bättre än inget alls iaf. Mitt betyg i den kursen är ändå åt helvete.

Och just ja, jag glömde berätta om ridningen i måndags, gick så himla bra, älskling är verkligen underbar! Vi hade hopprov för märke 4. ^^, fick iaf 37 poäng. ;D men det jag är mest nöjd över är att jag inte fick "brister - skänklar" över hindren. Första gången ever! ;D haha

På lördag kommer Dead By April hit!!
Till jävla sollefteå av alla ställen, och självklart kan jag inte se dom, gaaah! Ska lägga mig riktigt jävla tidigt så jag inte hinner tänka på att dom är typ en mil från mig och spelar världshistoriens bästa låtar för alla folk över 18 i den här kukstan.

Nej nu vart jag depp, måste göra nåt kul.

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0