(y)

Wiho, jag får åka till Umeå imorn! ;) Med lite hjälp av Anki så fixade det sig! =) Jag har lovat att städa rummet innan vi far, och att sköta mig där. Borde ju inte vara så svårt att klara. ^^
Nu sitter jag här vid datorn nere och lyssnar på min musik som spelas uppe (Y) det hörs ju fan hur väl som helst vilken låt det är och allt. x) haha, jag börjar förstå varför lilla mamma kommer upp och är sur varje kväll för jag spelar musik. ^^, haha

Ikväll får jag se vad som händer. ^^, måste iaf åka till stan och kolla om jag har nå pengar på lilla kortet. ;D haha. Duscha i typ ett år ska jag också göra, känner mig skabb som fan för tillfället. (y)
Aja, nu ska jag gå och stääda.

Pusss


Mihi, hittade den här bilden från tävlingen i Härnösand ^^



Kommentarer
Postat av: Moa

jäää, nu fan blire partyyyy. ;) haha, nedå! Nu ska du allt sköta dig lilla gumman! syns imorgon ;D <3

2009-08-16 @ 18:24:00
URL: http://moamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0