Woho!

Jag har nyss varit ute och sprungit, HALLELUJA! haha tog moppen upp men. x) haha. Pappa hade ju ställt in cykeln i boden, och när jag skulle ta ut den så var den full med spindelnät, hade jag sett en spindel hade all min energi försvunnit på att skrika och få panik typ. ;o haha
Aja, när jag väl uppe och började jogga så märkte jag att jag hade mkt bättre kondis än jag trodde (!) haha, jag undrar om det beror på att jag sprang själv, vet inte varför men det känns som det går bättre då. :o Men iaf så ska jag försöka göra det ungefär varannan dag nu. =) Undra hur det kommer gå. ;D haha

pusss

Kuung låt!

Kommentarer
Postat av: moa

joo, Frida jag tror man springer bäst själv. De går mycket bättre för mig med! :P haha Missu <3

2009-08-25 @ 20:10:57
URL: http://moamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0