YYYRAN! :D

Nu har det varit sommar, så jag skyller på det. Vet att jag varit värdelös på att uppadatera.. :o

Men det enda roliga som hänt är typ yran. :P

Okej, här vet jag inte var jag ska börja.. Men iaf, onsdag: Jag och Saara kom dit vid typ 12 med världens fetaste packning, men som tur va så kom Veronika och Christian och hjälpte oss bära. ^^ Campingen öppnade 3, så vi låste in grejerna i nåt skåp. ^^, sen när vi äntligen kom in på lilla campingen så satte vi upp tältet ochskrev på det. haha
Vi va astrött den kvällen, så vi hade astråk. :P Haha, gick och la oss typ 11. x)

Torsdag: På dan gick vi på stan typ hela tiden, sen på kvällen slurkade vi och hade askul! :D Haha, jag ville ju se sugarplum fairy, men vi hittade aldrig scenen, så vi sprang runt där typ 30 varv innan vi gav upp och kollade på Takida istället. HELT KUNG DOM ÄR! Kul när man kan alla låtar med. ^^, Vi träffade massa folk, fast Saara försvann ett tag, hittade henne i tältet sen. x) haha Och den natten snodde nån min kamera också, det är fan illa att så fattiga jävlar ska åka dit om dom inte ens har råd med en egen kamera. -.-

Fredag: Ja, vad gjorde vi på fredan.. :o just ja, farbror blå kom astidigt.. x) Så pappa tänkte komma och hämta mig, men jag lyckades övertala han, som tur va. Aja, lite senare såg vi Lorentz & M. Sakarias, massa bra dom är då! :D Haha, nåra snälla tjoppar lyfte upp oss, men vakterna hädde ner oss ganska snabbt, det sög. :P Men Saara hitta nån tjopp ändå, och jag sov inte i tältet.. ;s Det vi lovade att vi skulle göra varje kväll, men men. (y)

Lördag: Kommer jag inte ihåg så mkt ifrån.. Vi såg Dead by April iaf, lätt bästa bandet som finns! shit, fast jag hade ju ingen röst, haha det sög men.. äre festival så äre ;D Vi såg Hassle kom jag på också, eller jag såg han, saara såg dåliga parken . Jag såg Hassle med Cajso iaf, fast hon va typ sur tror jag. :o Filip med, för dom ville gå hela tiden. :p sen vart jag dissad av dom, och sen vart jag dissad igen, eftersom alla ska in där jag inte får vara! Dissad på yran, utan röst. Inge kul vill jag lova! :o Aja, hittade Saara efter ett tag iaf, men hon va osocial så jag tänkte gå och lägga mig, men då fastnade jag med nåra snälla folk, och satt där ett tag =) Sen på nåt sätt så slutade det med att jag inte sov i tältet då heller, jag är ju cp, kom inte ihåg vad jag gjorde för cppinsamt då heller.. -.- men men, nu kan jag ju lättare glömma en viss person igen . (y) alkohol är fan inge bra alltså . -.-


Haha, enda bilden jag lyckats hitta därifrån där nåt som har med oss att göra :P Saaras sida ;D


Aja, nu orkar jag inte skriva mer, blev ganska långt. :o

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0