(=

Hoho! =)

Klockan är kvart i 5 nu, och jag sitter här med sovkläder. Haha, så typiskt mig. ^^, Men Ida sov här inatt, så jag skyller på det. Vi satt uppe till typ 4 och spelade gh, stötspel och kollade på film. =) Har inte varit med henne på hela sommaren, så det var kul att träffa henne igen! :) Även att jag ägde ut henne på gh ;) haha
Vi bakade kladdkaka också, den vart asgod. ;D


Och imorn är sista dagen på lovet, fy fan! Jag vill verkligen inte börja äckelskolan igen.. :(

Och jag måste klippa mig! :( Mitt stackars hår är så sjukt slitet, men jag vågar inte! x) haha, dom kommer ju behöva klippa bort hur mycket som helst! Och jag som äntligen börjat få lite längre.. =/

sjukt fin låt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0