Trött!

Ledsen att jag inet skrev nåt igår, men när jag kom hem från skolan igår så hann jag bara byta om och sen var jag tvungen att åka till stallet. Sen när jag kom hem så åt jag och datorn hann jag bara sitta vid i ungeför 10 min, sen slog Matte nästan ihjäl mig! :o Så jag får fixa lite extra mycket idag ^^,
Iaf, så köpte jag en hur söt kofta som helst igår! :D Lila, kort och hur mysig som helst. =) och det bästa av allt, den var billig! ;D Happi happi ^^
Och idag har jag fixat klipptid också. ^^, fan vad jag hinner med mkt nu för tiden. ;D har egentligen inte råd, men mitt hår ser verkligen hemskt ut nu, och mamma har lovat att sponsra lite så det ska nog bli bra. :D

Men aja, nu ska jag gå och kolla på "fjorton suger" för typ sjuttielfte gången! :) Andreas Karoliussen är ju så sjukt snygg! Och för alla som inte vet vem det är så är det "Aron" i filmen, han som är med Emma typ hela tiden ;D
Han är inte alls lika snygg nu, men iaf, i filmen ser han jävligt bra ut iaf! (Y)



pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0