Städning med Dr Bombay

Tjohoo!
Idag blev jag väckt typ 12 av lilla mamma som sa att det va frukost, älskar helgen! =) Då får man alltid färdigfixad frukost. ^^,
Aja, iaf, märkte ganska snabbt att det var värdelöst väder ute, så jag och Matte började städa spelskåpet. (Y) Och han hittade nån skiva med dr bombay haha, det var jag tvungen att lyssna på, men lite bra är han ju ändå. ;D

När vi hade städat det klart så började vi med hans lådor, fulla med kalle anka-grejer, fy fan asså! När jag hade städat ur dom där så blev lilla Matte sur på mig som vanligt, så jag tror det där var sista gången jag hjälpte han med nåt iaf. haha
Ikväll ska jag nog vara med Ida, eller festa, jag får se. Men troligen blir det Ida! ;D Har ju inte varit med henne på hela lovet :o helt sjukt! Aja, nu ska jag nog gå spela herkules eller nåt. ;D haha, jag hittade det idag när vi städade. ^^

Visst är han bra? ;) gillar kläderna ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0