Rubrik

Tjohoo!

Idag är jag hemma från lilla skolan, för eftersom Jonne inte ens hade lämnat in mina val till syon så har jag bara en lektion idag, och den börjar 1, bussen kommer till skolan 10 så jag pallar inte sitta där i 3 timmar.. ;o ska lämna in mina val på måndag så jag hoppas jag får nåt som jag vill ha iaf. =)

Igår så sa mamma att hon hade fått nåt erbjudande från ellos så hon ville att jag och Matte skulle hitta nåt där, men jag hittade ingenting! :0 Vet inte vad det är med mig, men jag tycker det inte är på många ställen det finns nåt snyggt nu.. och allt ser liksom likadant ut.. När jag inte hittade nåt där så gick jag iaf in på junkyard, och kolla här vad jag hittade(!)
Så sjukt snygg! Fundilerar starkt på att köpa ^^

Backstreet Boys - Straight Through My Heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0