Dissa IPRED!

Goddagens ! =)

Haha, jag hade en askonstig dröm inatt. x) haha! Jag var bästis med Kenza och Amir (Gaybloggen, ni vet?). haha, vi gick på stan här iaf, dom tyckte det var astråkigt eftersom det var så lite affärer här, så dom fixade en ny galleria med massa asbraiga affärer. x) haha
Sen var vi i Sthlm helt plötsligt, och gick på massa fjortisfester. ;D Haha, ja nu vet ni vad jag drömde om inatt med. (Y)

Aja, jag gick faktiskt upp astidigt imorse, typ halv 10. :D Haha, det var ju invigning av sadelkammaren som vi varit så duktiga att fixa i sommar ;D Najs!
Nu ska jag snart gå och städa klart rummet, för ser det ut som det gör nu så får jag inte åka till Umeå ikväll, och det vill vi inte ska hända! :o Fast jag missar ju ridningen, det suger! Har ju fortfarande inte träffat min älskling, men får göra det på fredag! =)

Just ja, lyssna på den här sjukt beroendeframkallande låten! :D Haha, jag har gått och nynnat på den hela dan.



Kommentarer
Postat av: Moa

SV: Du måste komma tillbaka snart. Idag har jag och Jacquline provkört rullstolen så nu äre bara att köra full fart med den. ;) Saknar dig med vännen! Du är den som jag känt längst och fortfarande umgås med och har roligast med! PUSS! <3

2009-08-20 @ 19:33:40
URL: http://moamac.blogg.se/
Postat av: Amir säger att bloggkrigen är uppgjorda

Missa inte när amir erkänner att bloggkrigen mellan all i kändiseliten är uppgjort.. Dem har aldrig varit osams eller hur e de ? Kika in på bloggen och ta red apå de..



Glöm inte blogg om inlägget :)



http://Radiopojken.blogg.se

2009-09-22 @ 01:51:16
URL: http://radiopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0