02:55

Hoho! =) Jag kom hem från Moa typ halv 2, och nu (!) har jag fått igång lilla datorn så den funkar som den ska. (Y) eller som den ska har den väl inte gjort det senaste året, men ändå.
Aja iaf, var ju som sagt med Moa ikväll. (= Vi kollade på film, åkte till hennes mormor och hämtade vatten eftersom deras hade strejkat. x) haha Sen skulle jag fixa spotify till henne, men fy fan vad segt internet va, nästan varre än mitt ;) haha

Ska nog vara med henne imorn med om jag hinner, måste städa rummet och gå ut med skrutt också, och allt innan fem! :0 För sen ska jag riida! :D Känns som massa länge sen nu igen, och blir bra början med lilla Jonsson då. ;D

Aja, nu ska jag sova så jag kommer upp imorn, eller, jag måste se klart på arkiv x först, men sen så. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0