01:52

Hejsan hoppsan! :)

Blev dåligt med uppdatering igår, men aja, får försöka komam ihåg vad som hände nu istället då.
Jag var med Moa iaf, vi åkte först till långsele och spelade minigolf, jag vann! haha sen åkte vi till hennes pappa en sväng, sen for vi vidare till stan, och köpte massa chips och skit. ^^, efter det åkte vi hit och såg på film och åt, massa mys! :) Fast det börjar bli äckligt kallt att köra nu märker jag, fy! :p

Aja, idag har jag först ridit, det var askul! Jonsson var jätteduktig. ^^, sen åkte jag till ridskolan, för det var nåt möte. =) Och jag fick veta att jag kunde anmäla mig till tävlingen på dannero med älskling! :D WIII! Massa glad jag blev då. ^^
Aja, efetr det åkte jag hem och Jossan kom. =) Vi åkte till konsum och köpte Tom & Jerry kex, sjukt goda! :D sen satt vi utanför lilla konsum ett tag, sen åkte vi hit och kollade på film. ^^, massa mys det med! =) och nu sitter jag här och har nyss kollat på harry potter. =) Haha, nu ska jag gå och försöka få i mig hostmedicin och te, sen ska jag sooova! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Moa

haha, tror du glömde skriva om hur bra vi verkligen är på att köra! ;)

2009-08-15 @ 22:39:26
URL: http://moamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0